Nieuw: bijbestellen

Bijbestellen via Polyestershoppen.nl

Je kent het wel, dat gevoel net nadat je je bestelling hebt afgerond in de online shop.

Dat gevoel wanneer je een product bent vergeten mee te bestellen. Alsnog bestellen levert vaak extra verzendkosten op. Je overweegt een mail te sturen of telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, maar doet dit uiteindelijk niet, eindstand je mist nog steeds dat ene product.

Bij Polyestershoppen is dat verleden tijd en kun je zelf online een bijbestelling doen bij je eerder geplaatste order.

Voordelen van bijbestellen

  • Bijbestellen zonder extra verzend- of administratiekosten

  • Producten bijbestellen zonder tussenkomst van onze klantenservice

  • Extra toegevoegde producten in dezelfde verzenddoos of op dezelfde pallet

Hoe bestel je producten bij?

  1. Het is heel simpel, plaats het product dat je wilt bijbestellen in je winkelwagen alsof je een normale bestelling plaatst.

  2. Bij het invullen van je gegevens dient het mailadres en je afleveradres identiek te zijn aan de gegevens van de eerder geplaatste bestelling.

  3. Indien mogelijk biedt de website nu de optie om de producten bij je nog lopende bestelling toe te voegen. 

  4. Selecteer deze optie en rond de bestelling af zoals je normaal zou doen.

Voorwaarden

Status bestelling

Om producten toe te voegen aan een eerder geplaatste bestelling moet de eerder geplaatste bestelling aan een aantal voorwaarden voldoen:

  • De eerder geplaatste bestelling mag nog niet verstuurd zijn.

  • De eerder geplaatste bestelling dient volledig betaald te zijn

  • De verzendmethode van de eerder geplaatste bestelling mag door de bijbestelling niet wijzigen.

Als het online niet meer kan, kan onze klantenservice het ook niet meer

Indien de optie bijbestellen bij het plaatsen van de bijbestelling online op de website niet getoond wordt bij het afronden van de bestelling is het helaas ook niet meer mogelijk om de bestelling toe te voegen aan de eerder geplaatste order. De oorzaak hiervan is één van bovenstaande opties. In dit geval kan de klantenservice ook geen wijzigingen meer doorvoeren aan je eerder geplaatste bestelling.

Wat als het bijbestelde product in backorder staat?

Wanneer alle producten bij je eerder geplaatste bestelling op voorraad zijn heeft jouw bestelling een deadline om dezelfde dag verstuurd te worden mits deze op tijd is geplaatst via onze website. Bestel je een product na en laat je deze aan de originele order toevoegen, maar is dit product op dat moment niet op voorraad zal heel je order worden vastgehouden totdat alle producten voorradig zijn. Of een product op voorraad is of een langere levertijd heeft, wordt aangegeven op onze website. Zowel op de productpagina als in de winkelwagen. 

Wat als huidige order in backorder staat?

Wanneer niet alle producten voorradig zijn van de als eerst geplaatste bestelling staat deze order in backorder. Het is dan geen probleem om producten aan je bestelling toe te voegen. Zodra alle producten op voorraad zijn wordt de bestelling direct verzonden.

Verzendkosten

Bij het plaatsen van een bijbestelling. (een bestelling toevoegen aan een eerder geplaatste bestelling) worden hiervoor geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

Extra kosten

Bij het plaatsen van een bijbestelling worden er geen extra kosten zoals administratiekosten of arbeidskosten o.i.d. in rekening gebracht.

Vragen?

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze specialisten, wij helpen je graag verder!

 

 

 

Aan dit artikel gerelateerde producten:

Aan dit artikel gerelateerde producten:

Heeft u een vraag?

Heb je een specifieke vraag? Bel met één van onze specialisten voor gratis advies +3185 0220090