Je kent het wel, vlak nadat je je online bestelling hebt verzonden blijk je een product te zijn vergeten. Alsnog bestellen levert vaak extra verzendkosten op. Je overweegt een mail te sturen of telefonisch contact op te nemen met de klantenservice maar je doet het uiteindelijk niet. Het gevolg: je mist nog steeds dat ene product.
Bij Polyestershoppen is bovenstaande situatie verleden tijd. Want nu kun je zelf online een bijbestelling doen bij je eerder geplaatste order.
Bijbestellen is zonder extra verzend- of administratiekosten.
Producten bijbestellen kan zonder tussenkomst van onze klantenservice.
Extra toegevoegde producten komen in dezelfde verzenddoos of op dezelfde pallet.
Het is heel simpel: plaats het product dat je wilt bijbestellen in je winkelwagen alsof je een normale bestelling plaatst.
Bij het invullen van je gegevens dient het mailadres en je afleveradres identiek te zijn aan de gegevens van de eerder geplaatste bestelling.
Indien het nog mogelijk is, biedt de website nu de optie om de producten bij je nog lopende bestelling toe te voegen.
Selecteer deze optie en rond de bestelling af zoals je normaal zou doen.
Als je gebruik wilt maken van de optie bijbestellen, is het belangrijk dat je bestelling aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Om producten aan een eerder geplaatste bestelling toe te kunnen voegen moet de eerder geplaatste bestelling aan een aantal voorwaarden voldoen:
De eerder geplaatste bestelling mag nog niet verstuurd zijn of in verwerking zijn genomen.
De eerder geplaatste bestelling dient volledig betaald te zijn.
De verzendmethode van de eerder geplaatste bestelling mag door de bijbestelling niet wijzigen.
Indien de optie bijbestellen bij het plaatsen van de bijbestelling op de website niet getoond wordt bij het afronden van de bestelling, is het helaas ook niet meer mogelijk om de bestelling aan de eerder geplaatste order toe te voegen. De oorzaak hiervan is één van bovenstaande opties. In dit geval kan de klantenservice helaas ook geen wijzigingen meer doorvoeren in je eerder geplaatste bestelling.
Wanneer alle producten bij je eerder geplaatste bestelling op voorraad zijn, heeft jouw bestelling een deadline om dezelfde dag verstuurd te worden, mits deze op tijd via onze website is geplaatst. Bestel je een product na en laat je deze aan de originele order toevoegen, maar is dit product op dat moment niet op voorraad, dan zal heel je order worden vastgehouden totdat alle producten voorradig zijn. Of een product op voorraad is of een langere levertijd heeft, wordt aangegeven op onze website: zowel op de productpagina als in de winkelwagen.
Wanneer van de eerst geplaatste bestelling niet alle producten voorradig zijn, dan staat deze order in backorder. Het is dan geen probleem om producten aan je bestelling toe te voegen. Zodra alle producten op voorraad zijn, wordt de bestelling direct verzonden.
Voor het plaatsen van een bijbestelling (een bestelling toevoegen aan een eerder geplaatste bestelling) worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht.
Voor het plaatsen van een bijbestelling worden geen extra kosten zoals administratiekosten of arbeidskosten o.i.d. in rekening gebracht.
Bijbestellen is niet mogelijk wanneer er bij de eerder geplaatste bestelling is gekozen voor de betaalmethodes vooruitbetaling of achteraf betalen.
Heb je gekozen voor een uitgestelde leverdatum en wil je nog wat toevoegen aan deze order? Ook dat is mogelijk. Plaats de bestelling zoals je altijd doet maar kies niet opnieuw voor een leverdatum in de toekomst, dit heb je al gedaan bij de eerste order. Doe je dit toch, dan zal de optie om bij te bestellen bij de eerder geplaatste order niet getoond worden en plaats je een nieuwe order met mogelijk (opnieuw) verzendkosten. Losse orders kunnen achteraf niet meer gebundeld worden.
Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze specialisten, wij helpen je graag verder!
Heb je een specifieke vraag? Bel met één van onze specialisten voor gratis advies +3185 0220090